Svět knihy 2018 | Pro knihomoly

By Booklover Niky - května 16, 2018

Ahoj! V tomto článku bych ráda shrnula můj Svět knihy 2018. Jak jsem si ho užila, co jsem dělala...















Takže asi začnu tím, že na Světě knihy jsem byla pouze v sobotu 12. 5. Jela jsem už brzy ráno s kamarádkou Eliškou, protože bydlím ne úplně blízko Prahy. Cesta byla fajn, četla jsem Pána stínů a byla jsem hrozně natěšená.

Když jsme dojely do Prahy, prvně jsme se stavily na Hlavním nádraží do pobožky Neoluxoru. Ptáte se proč by se někdo před Světem knihy stavěl v knihkupectví? No, takže měla jsem vyhlídlou jednu knihu - Tales from the Shadowhunters Academy - a také jsem měla poukázku na 500 korun do Neoluxoru, která měla platnost už jen měsíc. A tak jsem si říkala, to musím utratit! A jelikož jsem musela poukázku utratit v plné hodnotě, přidala jsem k tomu i Prohnilé město. 

Pak už jsme se tedy vydaly na samotný Svět knihy. Dostaly jsme se tam celkem rychle. A samozřejmě jsme šly hned nakupovat a obhlédnout všechny stánky. Eliška neváhala a nakupovala ve slevách. Ve stánku Neoluxoru/Euromediee si koupila asi 7 knih, ale utratila asi 150 korun!

Potom, co jsme obešly všechno vevnitř jsme šly k Humbookstage a stánku Potterfanu. Prvně jsme si šly podívat k Humbookstage, v tu dobu tam byla beseda o komiksech. Daly jsme si sváču a vydaly se na Potterfan. Vyrobily jsme si hůlku a zkusily test. Později jsme si ještě vyrobily kolejní záložku.

Když jsme se chystaly na další besedu na Humbookstage, zaujala mě kniha The Bane Chronicles ve venkovním stánku Slovartu. A hádejte co? No jo, koupila jsem si jí... Byla poslední!!! Na besedě jsem se seznámila s Radkem Blažkem a popovídala jsem si spolu s ním i s Olgou z Albatrosu. Oba byli moc milí a ráda jsem je potkala.




Kromě besedy o komiksech jsem byla i na Knižní blogeři vs. redaktoři (kde byla @martinakraus, @endlessbibliophile, @wendulie_), LGBT literatura (Martin Bečan, Theo Addair a @bookscalling) a velmi krátce na Jak mi vydali knihu. Za mě byla Humbookstage boží.




Potkala jsem se i s Sophie (@page_eater), Aničkou (@annainword), Klárkou (@klariny.knihy) a Valčou (@zacitarna) a na fotku se k nám připojily i @slytherin_feminist a @books_in_prague. Zahlédla jsem i další, ale buď někam pospíchali nebo mi zrovna bylo trapně za nimi přijít :D (typical me), ale na Humbooku (možná i dříve) je určitě oslovím :D. A taky jsem viděla Terku (@azerets_books).

Já jsem si Svět knihy neuvěřitelně užila. Byla to skvělá akce, která mi připomněla, proč tohle - blog, bookstagram - dělám. Jsem moc ráda, že jsem součástí, tak skvělé komunity jako je tato. Tohle je to, co mě naplňuje a snad ještě nějakou dobu bude.

Děkuju za přečtení, za sledování, za podporu, prostě za vše...
Vaše,
Booklover Niky

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů