Psáno životem | Recenze

By Booklover Niky - května 20, 2018

39340947 Ahoj, dnes bych vám ráda představila knihu Psáno životem od autorky Dreamologie, Lucy Keatingové.

Psáno životem (262 str.) - Lucy Keatingová
Yoli - paperback

Asi všichni znáte autorčinu prvotinu Dreamologie, ale jestli ne, můžete si přečíst mou recenzi - http://booklover-niky.blogspot.cz/2017/05/dreamologie-recenze.html.

Na nebi je velkým psacím písmem napsáno: Promiň.

Prvně vám přiblížím, o čem kniha je. Hlavní hrdinkou je Annabell, dívka se zdánlivě dokonalým životem. Dokonce potká kluka "svých snů" Willa, který je až příliš dokonalý. Vlastně všechno je až příliš dokonalé. K nim do školy zavítá velmi populární spisovatelka Lucy Keatingová, která jim povypráví o knize, kterou právě píše. Je o dívce jako Annabell, se stejným životem a problémy jako má Annabell. Copak je to možné, aby byla jen postavou v nějakém přiblblém románu? Annabell nedovolí, aby za ni někdo rozhodoval a ovládal ji život!

Nejsem jediná postava v místnosti. My všichni jimi jsme. A možná by pro jednou nebylo špatné prostě přijmout jen tu touhu, kterou pro mě Lucy Keatingová stvořila.

Tahle kniha mě rozhodně nezklamala. Byla čtivá, originální a krátká, takže jsem ji měla přečtenou hned. V mnoha ohledech mi připomínala Dreamologii, takže pokud se vám líbila, tohle vás bude určitě také bavit. Moc se mi líbilo, že autorka napsala svoji vlastní postavu Lucy Keatingovou, sice trochu vylepšenou, ale i tak je to originální! Co se mi však na téhle knize líbí nejvíc je námět. Nikdo by neměl někomu dovolit, aby vám ovládal život a nutil vás do něčeho, co nechcete. Pokud hledáte nenáročnou YA romanci s neotřelou zápletku, běžte si pro ni do knihkupectví. Hodnotím 4/5 *.

Moc děkuji Radkovi Blažkovi za knihu!

Výsledek obrázku pro yoli knihy

Děkuji za přečtení!