Prach a popel | Recenze

By Booklover Niky - května 07, 2018

Výsledek obrázku pro prach a popelAhoj. Mám tu pro vás recenzi, tentokrát na závěrečný díl trilogie Oko za oko od Jenny Han a Siobhan Vivian.


















Prach a popel (303 str.) - Jenny Hanová, Siobhan Vivianová

Odkaz na recenzi 1. dílu a 2. dílu. Pokud nechcete spoilery, čtete prvně tyhle dvě recenze (VAROVÁNÍ - spoilery - upozorňovala jsem vás!!!)

A už k recenzi!

Druhý díl byl - BOOM - aneb. skončil hodně otevřeně a byl fakt napínavý. Potom co Mary zabila Rennie, záhadně zmizí. Holky o ní neví, nemůžou ji najít, a když jdou k ní domů zjistí, že tam nikdo nežije - dlouho, zvláštní co? Lillia to myslí doopravdy vážně s Reevem, zamilovali se do sebe. A Kat se chystá na univerzitu snů, která je daleko od ostrova. Jenže kde je Mary, ona nemohla jen tak zmizet nebo ano? Lillii a Kat se začnou dít zvláštní věci a odhalují dlouho utajovaná tajemství. Jak to všechno dopadne si přečtěte v Prach a popel.


Jako u předešlých dílů se mi kniha líbila. Řekla bych, že druhý díl byl zlomový, jak žánrově, tak i co se příběhu týče. Já jsem doslova hltala každé slovo v knize. Přečetla jsem ji celou za cestu ve vlaku tam a zpátky. Autorky si asi daly vážně záležet, aby to bylo čtivé a hlavně napínavé a mysteriózní. Musím říct, že se celá trilogie vyvrbila, jinak než jsem čekala (např. Mary tu jsem měla moc ráda a na konci se chovala... prostě byla šílená), což neznamená, že se mi to nelíbilo. To vůbec ne, líbilo se mi to moc. Proto hodnotím 4/5 *.

Knihu moc doporučuji a doufám, že si ji přečtete.
Děkuji za přečtení.

Booklover Niky


  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů