Almost Midnight | Recenze

By Booklover Niky - ledna 07, 2018

Výsledek obrázku pro almost midnight Ahoj! Mám tu pro vás další recenzi na anglickou knihu, tentokrát na silvestrovskou novinku od Rainbow Rowell.


















Almost Midnight (138 str.) - Rainbow Rowell, ilustrovala Simini Blocker
Vydavatelství MacMillan - hardback



Kdo od Rainbow Rowellové nic nečetl, dělá velkou chybu, ale můžete to napravit, třeba s touto knihou. Pokud byste si rádi přečetli názor na autorku - odkaz zde.

V knize najdete 2 příběhy Midnights a Kindred Spirits. První povídka už byla přeložena do češtiny a najdete ji v knize Dárek z pravé lásky, druhá se dá zakoupit samostatně.

Výsledek obrázku pro almost midnight tumblr rainbow rowell


První povídka vypráví o Mags a Noelovi, kteří se potkají na silvestrovské párty v roce 2014 a stanou se nejlepšími kamarády. Příběh je rozdělen na malé kapitolky, každá se odehrává na Silvestra, ale jiného roku. Pozorujeme, jak se vyvíjí jejich vztah, a jaké nástrahy si pro ně Silvestr přichystal.












Výsledek obrázku pro almost midnight tumblr rainbow rowell
Druhá povídka je o Eleně, Troyovi a Gabeovi. Tito 3 lidé se dosud neznali a mají jednu společnou věc - lásku ke Star Wars. Potkávají se před kinem, kde čekají několik dní na nový film jejich oblíbené série. Postupně se seznamují a dozvídají se o sobě více věcí, hlavně Elena a Gabe...













Kniha se mi moc líbila, povídky byly sice krátké, ale velmi čtivé a moc hezké. První povídku jsem četla v češtině v knize Dárek z pravé lásky, takže jsem ji znala, ale vůbec mi nevadilo si ji přečíst znovu. Povídka druhá byla také moc hezká, nejsem sice fanynka Star Wars, ale příběh a postavy se mi líbily. A ty ilustrace od Simini Blocker... Krásně dokreslovaly příběh i celou knihu (dala jsem vám sem 2 na ukázku).

Hodnotím ji 5/5. Hezká oddechovka.

Děkuji dobre-knihy.cz za recenzní výtisk.

Dobré knihy.cz

Nebo máte rádi podobné knihy: https://www.dobre-knihy.cz/soucasna-beletrie-907/

Děkuji za přečtení.
Booklover Niky

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů