Knižní přírůstky - listopad 2017 | Přírůstky

By Booklover Niky - prosince 26, 2017

Výsledek obrázku pro fantastická zvířata a kde je najít knihaAhoj! Mám tu pro vás další přírůstky. Vím, že je vydávám celkem pozdě, ale lepší než nikdy :D.

















Sirotčinec slečny Peregrinové 2: Podivné město (423 str.) - Ransom Riggs

Výsledek obrázku pro Podivné město
Moc děkuji za zaslání knihy Nakladatelství Jota - odkaz na recenzi zde.


Sirotčinec slečny Peregrinové 3: Knihovna duší (495 str.) - Ransom Riggs
Výsledek obrázku pro knihovna duší

S předchozí knihou mi přišla i tato, za což jsem moc vděčná. Recenzi naleznete zde.

Fantastická zvířata a kde je najít (ilustrované vydání) (157 str.) - Mlok Scamander (J. K. Rowlingová), ilustrovala Olivia Lomenech Gillová

Výsledek obrázku pro fantastická zvířata a kde je najít kniha
Knihu jsem dostala k svátku od rodičů, sice jsem si ji vybrala :D, ale moc za ni děkuji. Ilustrace jsou nádherné, radost pohledět. Je tam mnoho nových zvířat, která ve starém vydání, které jsem četla chyběla.

Drž mě pevně (199 str.) - David Levithan

Výsledek obrázku pro drž mě pevně david levithan
Knihu jsem si koupila za peníze, které jsem dostala od tety k svátku. Právě ji dočítám a moc se mi líbí. Je hrozně vtipná a líbí se mi, že je napsaná jako scénář. Narazila jsem na ni na internetu pár dnů před jejím vydáním v Česku a byla jsem mile překvapena už jen, protože jsem ani nevěděla, že existuje. Drobek Cooper byla moje nejoblíbenější postava z knihy Will Grayson, Will Grayson a věděla jsem, že tuhle knihu musím mít.

Děkuji za přečtení tohoto opožděného mini článku. 
PS: Doufám, že jste si užili Vánoce. Přeji vám všechno nejlepší do nového roku.
Booklover Niky

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů