25 neknižních faktů o mně | Pro knihomoly

By Booklover Niky - prosince 03, 2017

Ahoj, mám tu pro vás další článek do Knihovníčku od Irenky - Knihánkov a Verči - Hledám své místo na zemi (rozhodně se podívejte na jejich kanály). Dnes vám chci napsat něco málo o mé maličkosti.











1) Jmenuji se Nikola.

2) Je mi 14 let. Narodila jsem se 2. 1. 2003 - 15 mi bude v lednu.

3) Jelikož je mi 14 tak jste si mohli odvodit, že chodím do 9. třídy. V mém případě do kvarty na osmiletém gymnáziu, takže jsem na gymplu 4. rokem a nechci přestupovat na jinou střední.

4) Jsem hodně malá měřím necelých 160 cm. Hodně lidí, které jsem potkala na Humbooku, bylo překvapeno a říkali, že si mysleli, že jsem vyšší. Bylo docela vtipné, jak se někdo, když jsem za ním přišla, otočil a pak se kouknul dolů a tam byla malá Nikča :D.

5) Už 9 let závodně tancuji disco dance. Třeba se někdy potkáme na soutěži.

6) Mám mladšího brášku, kterému budou teď 4. Je mezi námi velký věkový rozdíl, ale i tak si rozumíme (když se neprovokujeme :D). Má taky rád HP (zatím viděl jen 1 díl a úseky dalších).

7) Moje nejlepší kámoška je zároveň moje sestřenice. Je taky moje parabatai (jsme totiž velké lovkyně stínů :D ). Máme i stejného patrona, respektive na poprvé mi vyšel delfín a na podruhé jsem měla tonkiese cat jako Lucka - to není náhoda.

8) Miluju čaje, svíčky, déšť, bouřky, podzim, zimu, sníh, Vánoce a celkově tohle období.

9) Mám ráda filmové sountracky, hlavně k HP, Fantastickým zvířatům, Krásce a zvířeti a filmům Tima Burtona.

10) Mám ráda focení, nejraději fotím přírodu (v zimě a na podzim) a věci kolem mě. Nerada se však fotím. Selfie... pro mě čiré zlo :D.

11) Ráda chodím běhat do přírody. Baví mě i jízda na kole.

12) Říkají mi, že jsem šprt. Mám už od první třídy samé jedničky na vysvědčení (kromě jedné 2, kterou jsem dostala v pololetí v 8. z češtiny - i tak jsem měla nejlepší vysvědčení ze třídy :D). To se pojí s tím, že jezdím snad na všechny soutěže - sportovní, matematické, ...

13) Mé oblíbené vůně jsou levandule, skořice, jablko, pomeranč, šeřík, vanilka, karamel a jahody :D - není toho málo.

14) Moje oblíbená barva je lila, ale mám ráda snad všechny barvy.

15) Mám krátké hnědé vlasy a zelenohnědé oči (stejné jako sestřenice).

16) Moje nejoblíbenější zpěvačka je Selena Gomez. Mám taky ráda písničky od Ariany Grande, Melanie Martinez, Dodie, Lany Del Ray, atd.

17) Jsem v Nebelvíru!!

18) Ráda peču. Nejsem žádná velká pekařka, ale baví mě to.

19) Když jsem byla menší čtení mě moc nebavilo.

20) Bydlím v Ústeckém kraji.

21) Moje oblíbená Disney princezna je Belle, už od mala jsem ji měla nejraději.

22) Nesnáším kouření a alkohol. Je to hnus!

23) Ráda cestuju byla jsem v Řecku, Londýně, Paříži, atd. Moc ráda bych se podívala do Amsterdamu a znovu do Londýna a Paříže.

24) Nejím okurkový salát, jedno z mála jídel, které nemůžu ani cítit. Může za to jedna učitelka ze školky, která mě (i přes můj nesouhlas) donutila ho sníst a od té doby ho nesnáším.

25) Jsem ráda, že jsem začala psát blog. Poznala jsem hromadu nových lidí a jsem ráda, že můžu dělat, co mě baví.

Doufám, že jste se o mě dozvěděli něco nového, a do komentářů mi můžete napsat něco o sobě.

Booklover Niky


  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů