Oheň a plamen | Recenze

By Booklover Niky - října 29, 2017

Výsledek obrázku pro ohen a plamen knihaAhoj, jelikož jsem napsala recenzi na 1. díl z této trilogie, nemohu vynechat ani tuto recenzi. Dnes vám představím Oheň a plamen.

Oheň a plamen (397 str.) - Jenny Hanová, Siobhan Vivianová
CooBoo - hardback

Nejprve bych vás ráda odkázala na recenzi 1. dílu, protože zde možná budu zmiňovat nějaké věci, které by vám mohli vyspoilerovat příběh 1. knihy, takže si knihu Oko za oko přečtěte a můžete se sem vrátit.

Oko za oko recenze - zde

A teď na samotnou recenzi! Nejprve o čem kniha je. Kniha Oko za oko skončila velmi otevřeně a to v nemocnici, kde se Reeve ocitl kvůli Mary, Kat a Lilii, protože mu nalily tekutou extázi do pití a trochu (trochu víc) se to zvrtlo... Nevědělo se jestli vůbec bude Reeve chodit, ale rozhodně se vědělo, že jeho letošní fotbalová sezona je u konce. Rennie o Reeva pečuje a snaží se mu v jednom kuse zlepšit náladu. Mary si uvědomuje, že není úplně obyčejná, ale stále neví, co se s ní děje. Holky už si myslely, že s mstěním navždy skončili, ale opak je pravdou. Jak by vůbec mohly, když se Reeve a Rennie chovají ještě hůř? Tentokrát to nebudou jen laciné vtípky, ale zásah na city. Podaří se Lilii, Kat a Mary dosáhnout toho po čem touží? ...

Stejně jako předešlý díl se mi kniha líbila. Na rozdíl tedy od Oko za oko je kniha o dost delší, má skoro 400 stran, což mi nevadilo, protože kniha rychle plynula a rozhodně jsem se u ní nenudila, prostě oddechové čtení (ale i tak si myslím, že mohla být o fous kratší). Hezky to navazovalo na 1. díl a hlavní zápletka byla docela obyčejná ale chytlavá. Nevěděla jsem, co všechno mohly autorky vymyslet, že má kniha tolik stran, ale popraly se s tím skvěle. Příběh zase končí otevřeně a už se těším na závěrečný díl.
Hodnotím ji 4/5.

Knihu jsem si koupila na Humbooku a nechala jsem si i od Jenny podepsat.

1. díl: