Knižní přírůstky - srpen, září 2017 | Přírůstky

By Booklover Niky - října 15, 2017

Sníh nebo popel Ahoj! Máme tu další přírůstky a tentokrát za září, vlastně i srpen, ale to jsem si nic nekoupila. Celkově (ať už jsem si je koupila nebo mi je poslali) je to 7 knih. Omlouvám se, že je to tak pozdě, původně do toho měl být totiž zahrnutý i říjen. Tak jdeme na to!

















1. Kaziměsti (253 str.) - Martin Bečan
Na srazu Humbook ambasadorů jsme dostali tuhle skvělou knihu od českého spisovatele Martina Bečana. Je to sice reading copy, ale je podepsaná + každý tam má nějakou zajímavost, kterou nám tam Martin napsal. Na Humbooku jsem koukala, že kniha nakonec vyšla v hardbacku s přebalem. Kniha se mi moc líbila, s urban fantasy jsem moc zkušeností neměla, ale tohle bylo vážně povedené.

Výsledek obrázku pro martin bečan

2. Americké zápisky (341 str.) - Barbora Jiříčková
Knihu jsem také dostala na srazu a už ji mám přečtenou. Líbila se mi, i když si myslím, že to v některých částech bylo moc zdlouhavé a kniha mohla být celkově kratší.
Výsledek obrázku pro americké zápisky

3. Probuzení Simona Spiera (293 str.) - Becky Albertalli
Knihu jsem si koupila v Neoluxoru v akci na YOLI knihy 1+1 zdarma. Moc se mi líbila, doporučuji.
Výsledek obrázku pro simona spiera

4. Uvnitř mé hlavy (265 str.) - Francesca Zappia
Knihu jsem si koupila také v akci a moc se mi líbila. V obchodě mě zlákala hlavně svojí obálkou a jako i u Simona fakt, že jsem snad poslední, kdo tyto 2 knihy nečetl.
Výsledek obrázku pro uvnitř mé hlavy

5. Šest vran (384 str.) - Leigh Bardugo
Za zaslání knihy děkuji dobre-knihy.cz a recenzi najdete zde.
Výsledek obrázku pro šest vran

6. Sníh nebo popel (293 str.) - Sara Raaschová
Kniha na mě nezbyla na srazu a tak mi ji poslali, takže děkuji albatrosmedia.cz. PS: Tohle si musíte přečíst!
Sníh nebo popel

7.  Krverůž (458 str.) - A. G. Howardová
Knihu my poslali z Humbooku (Ola a Vendy), moc za ni děkuji. Už jsem ji četla o prázdninách jako e-knihu (odkaz na recenzi zde). Na Humbooku mi ji Anita podepsala (více zde).

Výsledek obrázku pro krveruz



Tak snad se vám dnešní článek líbil.
Booklover Niky

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů