Humbook 2017 | Pro knihomoly

By Booklover Niky - října 10, 2017

Ahoj! Vím, že jste měli asi od všech zaspamovaný instagram, youtube, blog a ostatní sociální sítě Humbookem, ale já to sem prostě musím napsat taky.












Asi vás zajímá samotný festival, ale já začnu už o den dříve. V pátek jsme (my ambasadoři) měli tu možnost setkat se s Joelle Charbonneau. Dlouho jsem nepotkala tak milou, usměvavou a vtipnou osobu. Tuhle fotku jsem si pak nechala na Humbooku v Instagrafu vytisknout a poté i podepsat od Joelle. Hrozně se mi smála, že jdu za ní s fotkou :D.



No tak to byla Joelle, ale co zbytek festivalu? Já osobně jsem si ho moc užila a děkuji všem, které jsem měli tu možnost potkat, ať už jim jen předat záložky nebo za mnou přišla jedna slečna se vyfotit. Opravdu jsem byla v šoku. Hrozně moc ti děkuju a jestli to čteš, můžeš mi fotku poslat do directu na instagramu. Atmosféra byla skvělá, popravdě  atmosféra v budově plné knihomolů by byla skvělá i kdyby tam nebylo nic jiného. Sice tam bylo narváno, ale ne tolik, aby se tam nedalo hnout. Co se ambasadorského VIP balíčku týče, dostali jsem knihu Dívka z inkoustu a hvězd (jako ostatní), knihu Z kostí a inkoustu (obojí RC), tričko Humbook, zápisník Presco a slevy, záložky, ... Koupila jsem si pouze knihu Oheň a plamen, kterou jsem si nechala od Jenny Han podepsat. Od A. G. Howard jsem si zase nechala podepsat Krverůž.

Výsledek obrázku pro oheň a plamenVýsledek obrázku pro divka z inkoustuVýsledek obrázku pro z kosti a inkoustu


No a teď k samotnému programu, tak nějak zhodnotím besedy a body programu, kde jsem byla.
Výsledek obrázku pro humbook program

1) Byla jsem na besedách všech cizích autorek, Jenny Han, Joelle Charbonneau a A. G. Howard, bohužel na její jsem nebyla celou dobu, protože se to křížilo s Harry Potter 20 let. Všechny autorky byly milé a moc jsem si to užila.

2) Jak jsem zmiňovala byla jsem také na "Harry Potter 20 let". Přijeli lidi s Potterfanu a učili nás kouzlit. Mohli jsme si také vyplnit test, podle kterého nás Moudrý klobouk zařadil do bradavické koleje (byly to otázky z Pottermore, akorát přeložené). Pak si nás zavolala McGonagallová a nasadila nám Moudrý klobouk na hlavu, mě řekl: "Tak to je jasné, NEBELVÍR!" Jupííí. Tak teď je to oficiální jsem v Nebelvíru (snad podle úplně všech testů).

3) A-Z Book TAG. Na tom jsem byla také jen z části, protože pak následovala autogramiáda a museli jsme si jít zabrat nejlepší místa.

4) Svíčkový workshop. Svíčku jsem si bohužel nestihla udělat, ale poslouchala jsem rady a tipy, které mi moc pomohli, a rozhodla jsem se, že si svíčku sama taky někdy vyrobím, protože teď už vím jak na to.

Podtrženo, sečteno. Nejlepší knižní akce roku!
Doufám, že vás uvidím na příští akci.

Také moc děkuji lidem z Albatrosu, kteří mě vybrali jako ambasadorku, moc si toho vážím.
Booklover Niky




  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů