Krverůž - 50 věcí, které mě napadly při čtení | Recenze

By Booklover Niky - července 17, 2017

Krverůž Ahoj, dnes tu pro vás mám recenzi s takovým netradičním dodatkem a to s 50-i věcmi, které mě napadly v průběhu čtení. Zároveň jsem k nim dopsala číslo kapitoly, abyste byli v obraze, ale je možné, že tam budou malé spoilery, ale nic zásadního (doufám). Samozřejmě nebude chybět můj názor a shrnutí obsahu.


Krverůž (459 str.) - A. G. Howardová 
hardback - vychází u CooBoo 31. 7. 2017

Rune je nadaná zpěvačka s andělským hlasem, která ale pro svůj talent velice trpí. S nadějí, že jí odborníci pomůžou, začne chodit na uměleckou konzervatoř Krverůž. Nejenže je tato škola tajemná, dokonce se proslýchá, že v ní straší proslulý fantom Opery. A čím více Rune školu poznává, tím spíše tomu věří. Ve snu ji navštěvuje tajemný a okouzlující houslista, který zná všechna její tajemství a učí ji zpívat. Dokáže ji zachránit, anebo se stane její zhoubou?



Hlavní hrdinkou této knihy je Rune, černovlasá dívka s neuvěřitelným hudebním nadáním. Dostáváme se na Krverůž, uměleckou školu ve Francii, což je přes oceán vzdáleno od jejího domova. Rune miluje knihu o fantomovi Opery, je jí skoro posedlá, no a o této škole se povídá, že tam straší. Potkává zde nové přátele a tajemného houslistu. Kniha je plná různých tajností a strašidelných popisů.

Kde začít, rozhodla jsem se, že svůj názor rozdělým na 3 etapy (styl psaní, prostředí, děj)
Styl psaní:
Anita-Howardova_SepotaniKdo četl trilogii Šepotání, tak ví, že styl psaní A. G, Howard je skvělý, čtivý. Tato kniha nebyla výjimkou. Její barvité popisy na mě doslova dýchaly tou atmosférou. 

Prostředí:
To jsem si přímo zamilovala. Tajemná škola, kde údajně straší fantom, byla skvělým nápadem. Všechno bylo tmavé a strašidelné.

Děj:
Příběh byl super. Všechno rozluštěné do sebe skvěle zapadalo a líbilo se mi, že se děj shoduje i s originální knihou.

50 věcí které mě napadly při čtení knihy Krverůž :
1) Jméno Rune je zajímavé, i když tak úplně nevím, jak se čte. - kap. 1
2) Mamka Rune mi přijde hodně sympatická. - kap. 2
3) Nechápu proč se Rune na Krverůž nechce?!? - kap. 2
4) Kdo je zahradník a kam zmizel?!? - kap. 2
5) Z Krverůže jde trochu strach. - kap. 3
6) Chtěla bych se projít v katakombách Krverůže. - kap. 3
7) Proč mi Krverůž trochu připomíná Monster High (taky jsem na tom jednu dobu ujížděla) ?!? - kap. 4
8) Jméno Slunečnice Summersová bych teda nechtěla říkat na poště nebo ve Starbucksu. - kap. 4
9) On se vážně jmenuje Trn? Ty jména jsou čím dál originálnější. - kap. 5
10) Madame Bouchardovou bych nechtěla potkat. - kap. 5
11) Ten Jax se mi nějak líbí. - kap. 6
12) Ale Kat ne. - kap. 6
13) Její táta byl Leopold Saint Germain. Jako ten hrabě z trilogie Drahokamy? - kap. 7
14) Kat s Roxie (hlavně Kat) jsou ale mrchy! - kap. 8
15) Doufám, že spolu Jax a Audrey skončí, protože to by jinak nešlo. - kap. 8
16) Proč se v knížkách objevují kluci jako je Ben?!? - kap. 9
17) No ale s Benem to neskončilo tak, jak jsem si myslela. - kap. 9
18) Trochu se začínám bát... - kap. 10
19) Se sestrou Scarlett bychom nebyly kamarádky. Pavouků se nebojím, ale rozhodně je nevyhledávám. - kap. 10
20) Citáty na začátku kapitol jsou skvělým nápadem, u všech knih mi to přijde jako zajímavé ozvláštnění. - kap. 11
21) A. G. Howardová ráda oživuje vymyšlené příběhy ve svých knihách (viz. Šepotání). - kap. 11
22) Chudáček Trn... - kap. 12
23) Večerka v 11!! V Sobotu!?! A co noční čtení? - kap. 13
24) Zajímavý školník, když večeří a žije s figurínami (jak z nějaké televizní show). - kap. 13
25) Slunka kofein ani nepotřebuje, ta má elánu na rozdávání. - kap.13
26) Já bych byla ráda, kdybych měla roztrhanou uniformu (nesnáším je stejně jako Kat). - kap. 14
27) Já jsem to říkala (viz.13) hrabě Saint-Germain. - kap. 15
28) Slunka je docela prohnaná... - kap. 15
29) Doufám, že Jax...A fantom to nezjistí... - kap. 16
30) Upíři ?? - kap. 17
31) Tolik odhalených tajemstvích a to to teprve začíná. - kap. 17
32) Ach jo... Chudák Audrey. - kap. 17
33) Já bych toho Erika nejraději... - kap. 18
34) Vážně si nevšiml, že se do ní zamiloval? - kap. 18
35) Ráda bych si vyzkoušela ty prstové ponožky, co má pro něj. - kap. 19
36) Ta má, ale rodinu. - kap. 19
37) Ahhh.. Etalon. - kap. 19
38) Paní Bouchardová je pěkná... baba. Jak může mít ráda Kat? - kap. 20
39) Takže oni ji celou dobu chránili? Já jim to nežeru. - kap. 21
40) Stejně se jí nakonec nechce z Krverůže. - kap. 22
41) Všechno je tak propojené... - kap. 22
42) Už chápu tu jeho "úchylku" s figurínami. Chudák Jippetto. - kap. 22
43) Slunka ví vážně úplně všechno. - kap. 23
44) A. G. Howard umí skvěle popisovat vůně. Vždycky si připadám, že jsem s postavami součástí příběhu. - kap. 24
45) Ty párové halloweenské kostýmy jsou děsně roztomilé. - kap. 24
46) Panebože... - kap. 25
47) Ne prosím Etalone... - kap. 25
48) Naštěstí se Kat srovnala, Audrey jsem to přála. - kap. 26
49) Miluji šťastné konce. - kap. 26
50) A jedno vím jistě tohle jsem nečetla naposledy. - kap. 26

Moc děkuji za zaslání e-knihy týmu Humbook. Na Humbooku zároveň uvidíte autorku této knihy. Tak doražte!
Výsledek obrázku pro humbook
Doufám, že se vám dnešní jiná recenze líbila.
Booklover Niky

  • Share:

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Stále váhám. Originálního Fantoma opery jsem sice zatím nečetla (nicméně trpělivě čeká v poličce), ale jeho muzikálovou verzi naprosto miluji. Na tuto knihu ale povětšinou čtu nepříliš dobré ohlasy, s autorkou jsem se popravdě zatím nesetkala a tedy nevím. Stále kolem toho chodím jako okolo horké kaše, v knihkupectvích skoro slintám nad vzhledovou stránkou knihy... ale nejsem si moc jistá, jestli ty peníze do toho chci dávat. :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Originálního fantoma opery jsem také nečetla, ale tahle kniha se mi líbila. Jestli si nejsi jistá tak si knihu můžeš půjčit v knihovně a zkusit to :)

      Vymazat