Fantastic Beasts and Where to Find Them: The Original Screenplay | Recenze

By Booklover Niky - října 17, 2017

Ahoj! Dnes tu pro vás mám 1. recenzi na anglickou knihu a tou jsou Fantastická zvířata a kde je najít, filmový scénář.

Fantastic Beasts and Where to Find Them: The Original Screenplay (294 str.) - J. K. Rowling
Little Brown

20. léta, kouzelnický svět je v ohrožení Grindewaldem

Newt (Mlok) Scamander připlul z Anglie do Ameriky a sebou si veze pouze kufr, kufr plný fantastických zvířat (v Americe je však zakázané vlastnit či držet kouzelná zvířata). V bance, kam se vydává, potkává mudlu (nečara) Jacoba. Bohužel mu však z kufru uteklo jedno zvířátko, Hrabák. Po celé bance se ho snaží najít a do hledání (tak nějak nechtěně) zapojuje Jacoba, ten je celý zděšený z Mlokova kouzlení a ve spěchu, když chce před tímto "bláznem" utéct vezme si jeho kufr na místo svého. Celou tuto situaci viděla (bývalá) bystrozorka Tina a odvede Mloka na Ministerstvo kouzel, tam však když Mlok otevře svůj kufr nevidí zvířata, ale koblihy, dortíky a sladkosti všeho druhu, které si Jacob přinesl jako vzorek, aby si mohl půjčit peníze pro otevření vlastí cukrárny. Mlok doufá, že Jacob kufr neotevřel a všechna jeho zvířata jsou v bezpečí v kufru. To se však nestalo. Mlok, Jacob, Tina a Quennie (sestra Tiny) se vydávají hledat Mlokova zvířata po celém New Yorku. Do toho všeho je na útěku kouzelník Grindewald, největší hrozba tamější doby. A obscuriál už není jen báchorkou jak se zdálo.
Zajímá vás, jestli Mlok najde všechna zvířata? Kde je Grindewald? Co je obscuriál? PŘEČTĚTE SI FANTASTICKÁ ZVÍŘATA A KDE JE NAJÍT (stojí to za to).

Tohle je naprosto BOŽÍ kniha. Pro potterheady nutnost. Nemám vážně co dodat, bylo to skvělé. Mlok je vážně fantastická hlavní postava, zamilovala jsem si ho. Co se angličtiny týče (plánuji na to asi samostatný článek - kdybyste chtěli) myslím si, že to zvládnou i začátečníci. Mně se to četlo dobře a rychle, neměla jsem s ničím problém. Knihu moc doporučuji a hodnotím ji 5/5 - aneb božíííííííí. PS: ta obálka. Awwwww. Ten Niffler (Hrabák) pod obálkou je hrozně roztomilý.

Pokud byste chtěli, můžete se podívat na filmové zpracování, které je moc povedené.

Výsledek obrázku pro fantastická zvířata a kde je najít

Děkuji dobre-knihy.cz za zaslání knihy.