Dreamologie | Recenze

By Booklover Niky - května 20, 2017

Výsledek obrázku pro dreamologie Ahoj! Dnes tu pro vás mám recenze na knihu Dreamologie od Lucy Keating.

















Dreamologie (335 str.) - Lucy Keatingová
YOLI, paperback

Výsledek obrázku pro dreamology"Kdo by nechtěl potkat kluka svých snů? Alice potká kluka svých snů – doslova. S Maxem cestují po světě a prožívají spoustu krásných a dobrodružných chvil. Ale je v tom háček! O všem se Alici jen sní... Do té doby, než se s otcem přestěhuje do Bostonu a začne chodit na novou školu. A koho ve třídě nepotká? Maxe – kluka z masa a kostí! Není ale takový, jakého si ho Alice představovala. Má komplikovanou povahu a cestu k sobě nenacházejí snadno. Za vším vězí dávný experiment, který jim hranici mezi realitou a snovým světem nadlouho rozostřil. Komediální příběh s laskavě potrhlými hrdiny a spoustou sympatických postav, které čtenáře donutí smát se nahlas!"


Výsledek obrázku pro dreamology

Kniha vypráví o Alici, které se zdají sny o Maxovi, klukovi jejích snů. Jenže po přestěhování do jiného města, ho potká ve třídě. Ze začátku k sobě nemohou nalézt cestu, Max dělá, že Alici nezná, ale po nějakém čase se sblíží. Budou se snažit přijít na kloub tomu, proč spolu sní. V příběhu je mnoho dalších skvělých postav (Sophia, Oliver), kteří je budou v dobrodružství doprovázet. Kromě snů spojuje Maxe a Alici láska a fakt, že oba přišli o někoho, kdo pro ně hodně znamenal. Není to možná taky jeden z důvodů jejich společného snění?


Příběh byl naprosto skvělý, moc se mi líbil. Kniha byla čtivá a nenáročná, prostě YA. Stránky se otáčely skoro samy. Poslední dobou mě tématika snů docela zajímá a kniha mi přišla vhod. Čekala jsem plynulé a lehké čtení a to se mi splnilo. Vřele doporučuji!

Hodnotím 4/5.


Knihu jsem si vybrala na doporučení mé sestřenice Lucky.


Výsledek obrázku pro dreamologie




Moc děkuju knihkupectví Megaknihy.cz za zaslání recenzního výtisku! Pokud by měl někdo zájem si knihu také pořídit odkaz je zde https://www.megaknihy.cz/romany-pribehy/258924-dreamologie.html .

Megaknihy.cz

Booklover Niky








  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů